Indhold
Forside
Forord
Indhold

Indledning
Indledning
Indsatsområder
Pædagogiske pejlemærker
Publikationens indhold

Pædagogiske overvejelser
Pædagogiske overvejelser
Valg af indhold
Inkluderende pædagogisk praksis
Tillid til egne muligheder
Udvikling af faglige kundskaber og færdigheder
Læsemåden afhænger af
formålet
Digitale læremidler til elevbrug
Skrivning for at lære
Spørgsmål til overvejelse og drøftelse

Fra idé til handling
Fra idé til handling
Afdækning af elevgruppen
Visitation af elever
De hovedansvarlige
Igangsætning på skolerne
Pædagogisk servicecenter som inspirator
Implementering af forskellige pædagogiske modeller
Forældresamarbejde
Tæt samarbejde om materialeanskaffelse
Løbende, intern evaluering
Spørgsmål til overvejelse på pædagogiske servicecentre

De tre projektskoler
De tre projektskoler
Mølleskolen
Søndervangskolen
Østre Skole

Kolofon
Temahæfteserien
Printervenlig (pdf)
|