[ Billede: Undervisningsministeriets logo ]

 

INDHOLD

Forord
Gert B. Nielsen, direktør, Undervisningsministeriet

Det udvidede undervisningsmiddelbegreb
Kjeld Grinder-Hansen, museumsleder

Styrket dialog mellem lærere og elever via logbogsskrivning
Bent B. Andresen, Danmarks Lærerhøjskole

Groundbreaker's Learning Mall
Peter Østergaard Sørensen, DR TV-Åben

SkoleMedi@'s del af Banebryderprojektet
Christian Wang, SkoleMedi@

Om evalueringen af Groundbreaker's Learning Mall - eller nødvendigheden af interkulturel kompetence
Lise Jeremiassen, Alinea

Kommentarer til og refleksioner over evalueringerne af SkoleMedi@'s del af Banebryderprojektet
Ole Østergaard, Amtscentret for Undervisning, Vejle Amt

Sammenfatning af SkoleMedi@'s opnåede erfaringer og knowhow i Banebryderprojektet
Poul Erik Madsen og Christian Wang, SkoleMedi@

Fagkonsulentens evaluering af Groundbreaker's Learning Mall
Birte Hasner, Undervisningsministeriet

Fagkonsulenternes evaluering af Banebryderprojektet fra SkoleMedi@
Søren Aksel Sørensen og Bjørn Laigaard, Undervisningsministeriet

Undervisningsministeriets interne evaluering
Rita Smedegaard og Jytte Fromberg, Undervisningsministeriet

Lidt om ophavsret og copyright
Jørgen Christiansen og Leo Højsholt-Poulsen, Orfeus

Kompetencer og organisation - synergiernes katalysator
Thomas Hammer-Jakobsen, DR ProgramProduktion

Samspil mellem det private og det offentlige
Lise Jeremiassen, Alinea

Modulært opbyggede undervisningsmaterialer
Christian Wang, SkoleMedi@

Konceptudvikling
Peter Østergaard Sørensen, DR TV-Åben

Perspektiver for branchen og udvikling af banebrydende undervisningsmidler
Leo Højsholt-Poulsen, Orfeus

Visioner, samarbejde og uddannelse
Christian Wang, SkoleMedi@

Bilag


Forsiden | Næste kapitel