INDHOLD
Forord
Gert B. Nielsen, direktør, Undervisningsministeriet
Det udvidede undervisningsmiddelbegreb
Kjeld Grinder-Hansen, museumsleder
Styrket dialog mellem lærere og elever via logbogsskrivning
Bent B. Andresen, Danmarks Lærerhøjskole
Groundbreaker's Learning Mall
Peter Østergaard Sørensen, DR TV-Åben
SkoleMedi@'s del af Banebryderprojektet
Christian Wang, SkoleMedi@
Om evalueringen af Groundbreaker's Learning Mall - eller
nødvendigheden af interkulturel kompetence
Lise Jeremiassen, Alinea
Kommentarer til og refleksioner over evalueringerne af
SkoleMedi@'s del af Banebryderprojektet
Ole Østergaard, Amtscentret for Undervisning, Vejle Amt
Sammenfatning af SkoleMedi@'s opnåede erfaringer og knowhow i
Banebryderprojektet
Poul Erik Madsen og Christian Wang, SkoleMedi@
Fagkonsulentens evaluering af Groundbreaker's Learning Mall
Birte Hasner, Undervisningsministeriet
Fagkonsulenternes evaluering af Banebryderprojektet fra SkoleMedi@
Søren Aksel Sørensen og Bjørn Laigaard, Undervisningsministeriet
Undervisningsministeriets interne evaluering
Rita Smedegaard og Jytte Fromberg, Undervisningsministeriet
Lidt om ophavsret og copyright
Jørgen Christiansen og Leo Højsholt-Poulsen, Orfeus
Kompetencer og organisation - synergiernes katalysator
Thomas Hammer-Jakobsen, DR ProgramProduktion
Samspil mellem det private og det offentlige
Lise Jeremiassen, Alinea
Modulært opbyggede undervisningsmaterialer
Christian Wang, SkoleMedi@
Konceptudvikling
Peter Østergaard Sørensen, DR TV-Åben
Perspektiver for branchen og udvikling af banebrydende
undervisningsmidler
Leo Højsholt-Poulsen, Orfeus
Visioner, samarbejde og uddannelse
Christian Wang, SkoleMedi@
Bilag
Forsiden | Næste kapitel |