Forsiden  Næste kapitel
[ Undervisningsministeriets logo ]

Indholdsfortegnelse





Forord

Rummelighed i skolen

Borgerskole eller menneskeskole?
Af Jørgen Husted

De mangfoldige elever
Af Niels Egelund

Skolen som kompetencemiljø
Af Kjeld Fredens

En skole og en undervisning, der ikke passer til eleverne?
Af Niels Egelund

PPR-funktioner i den rummelige folkeskole
Af Ole Hansen

Skoleudvikling i en digital kultur
Af Pia Guttorm

Selvevaluering og den rummelige folkeskole
Af Lars Bo Jakobsen

Elever der møder passende udfordringer lærer mere
Af Bent B. Andresen

En ny model for ressourcestyring
Af Hannah Fjælstad

Rum og rummelighed
Af Inge Mette Kirkeby

Potentialerne i børn og unges liv med it
Af Bent B. Andresen

Litteratur

 


Denne side indgår i publikationen "Skolens rummelighed - fra idé til handling" som indholdsfortegnelse
© Undervisningsministeriet 2003

Forsiden  Næste kapitel
Til sidens top