Forsiden  Næste kapitel
[ Undervisningsministeriets logo ]

Indholdsfortegnelse





Forord
 
1. Merkonom- og teknonomuddannelserne
1.1 Faglig profil
1.2 Pædagogisk profil
 
2. Systemets opbygning
2.1 Formål
2.2 Kvalitet og effektivitet
2.3 Fokusområder og punkter

2.4

Evalueringsniveauer
Vertikale sammenhænge
Horisontale sammenhænge
2.5 Indhold
Typer af undersøgelser
 
3. Dataindsamling
3.1 Studerende
Statistiske oplysninger
Undersøgelse af uddannelsen
Undersøgelse af lærematerialer
3.2 Lærere
Undersøgelse af lærematerialer
3.3 Skolerne
3.4 Virksomheder
3.5 Dimittender
3.6 Ministeriets fagledere
3.7 Rådgivende forum
 
4. Styring
Styringsgruppen
Projektgruppen
Evalueringsrapport
 
Bilag:
1. Oversigt over projektdeltagere

2.

Segmentering af skolerne
3. Spørgeskema vedr. uddannelsen - studerende
4. Spørgeskema vedr. læremateriale - studerende
5a Detailanalyse vedr. læremateriale - lærebog
5b Detailanalyse vedr. læremateriale - opgavesamling
6. Spørgeskema vedr. faget - faglærere
7. Spørgeskema vedr. læremateriale - faglærere
8. Interviewskema vedr. virksomheder
9. Spørgeskema vedr. uddannelsen - dimittender

 

Denne side indgår i publikationen "Håndbog for udvikling af kvalitet og effektivitet" som indhold
© Undervisningsministeriet 2001

Forsiden  Næste kapitel
Til sidens top