Forrige kapitel Forsiden  Næste kapitel
[ Undervisningsministeriets logo ]

Spørgeskema vedr. faget
Bilag 6





Kære underviser

Din skole og dit fag indgår i år i en stikprøveundersøgelse, der skal være med til at sikre og udvikle kvaliteten i merkonom- og teknonomuddannelserne.

Din besvarelse skal først og fremmest bruges til at inspirere ministeriet til at igangsætte nøjere undersøgelser af utilfredsstillende forhold. Besvarelsen skal kun omfatte det fag, som er udtrukket.

Vi beder dig derfor udfylde skemaet på modstående side.

Du udfylder skemaet således:

Dit svar anføres ved at sætte kryds i en af de små kasser ud for det svar, som bedst udtrykker din mening om spørgsmålet. Der er følgende svarmuligheder:

5 = meget tilfreds/meget anvendelig
4 = tilfreds/anvendelig
3 = neutral
2 = utilfreds/mindre anvendelig
1 = meget utilfreds/helt uanvendelig

Din besvarelse behandles fortroligt og anonymt.

Fremgangsmåde:

  1. Brug kuglepen eller tusch (ikke blyant).
  2. Sørg for, at krydset sættes inden for firkantens rammer, sådan [Billede: Her ses en lille firkant med et kryds i midten. Krydsen rører ikke kanterne.] . Hvis du fortryder et svar, udfyldes den forkerte firkant således [Billede: Her ses en sort firkant.] og derefter sættes kryds i den rigtige firkant.
  3. Svar så vidt muligt på alle spørgsmålene. Et "ved ikke" svar angives ved at undlade afkrydsning.
  4. Afriv selve spørgeskemaet og læg det i medfølgende kuvert sammen med de studerendes besvarelser.

Skolens samt fagets kodenumre fremgår af ledsagebrevet.

Såfremt du har uddybende kommentarer til enkelte spørgsmål eller til faget som helhed, er du velkommen til at skrive dem på bagsiden af spørgeskemaet.

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Niels Jørgen Nordbøge
Undervisningsinspektør

[Billede: Her ses et udfyldningsskema for faglærere, der handler om Merkonom- & Teknonomuddannelserne.]
[Billede: Her kan faglæreren skrive eventuelle kommentarer.]

 

Denne side indgår i publikationen "Håndbog for udvikling af kvalitet og effektivitet" som bilag 6
© Undervisningsministeriet 2001

 Forrige kapitel Forsiden  Næste kapitel
Til sidens top