INDHOLDSFORTEGNELSE
Forord
1. Indledning
2. Begrebsafklaring
3. Anbefalinger
4. Analyse af indslusningsforløbene
Visitation og overgangen til den ordinære uddannelse
Elevgruppen
Forløbets varighed og timefordeling
Undervisningsformer
Samarbejdspartnere og finansiering af forløbene
Skolernes vurdering af forløbene
5. Præsentation af fire udvalgte forløb
6. Social- og sundhedsskolen i Brøndby -
Integrationskursus/forkursus
7. Social- og sundhedsskolen i Københavns kommune -
forkursusforløb
8. Social- og sundhedsskolen i Herning - særlig tilrettelagt
indgangsår
9. Social- og sundhedsskolen i Århus -
forberedelseskursus/forkursus
10. Opsamling på de fire forløb
Bilag 1: Institutioner, der er tilsendt spørgeskema
Bilag 2: Følgebrev til skoler, der har afholdt forløb
Bilag 3: Følgebrev til skoler, der påtænker at afholde
forløb
Denne side indgår i
publikationen "publikationens titel" som
indhold
© Undervisningsministeriet 2000
|