Forrige kapitel Forsiden  Næste kapitel
[ Undervisningsministeriets logo ]

INDHOLDSFORTEGNELSE





Forord

1. Indledning

2. Begrebsafklaring

3. Anbefalinger

4. Analyse af indslusningsforløbene
Visitation og overgangen til den ordinære uddannelse
Elevgruppen
Forløbets varighed og timefordeling
Undervisningsformer
Samarbejdspartnere og finansiering af forløbene
Skolernes vurdering af forløbene

5. Præsentation af fire udvalgte forløb

6. Social- og sundhedsskolen i Brøndby - Integrationskursus/forkursus

7. Social- og sundhedsskolen i Københavns kommune - forkursusforløb

8. Social- og sundhedsskolen i Herning - særlig tilrettelagt indgangsår

9. Social- og sundhedsskolen i Århus - forberedelseskursus/forkursus

10. Opsamling på de fire forløb

Bilag 1: Institutioner, der er tilsendt spørgeskema

Bilag 2: Følgebrev til skoler, der har afholdt forløb

Bilag 3: Følgebrev til skoler, der påtænker at afholde forløb

Denne side indgår i publikationen "publikationens titel" som indhold
© Undervisningsministeriet 2000

 Forrige kapitel Forsiden  Næste kapitel
Til sidens top