Forrige kapitel Forsiden  Næste kapitel
[ Undervisningsministeriets logo ]

Indhold





Forord

1. Indledning

2. Logbogen - nogle teorier og tanker
Begrundelse og udbytte
Indkredsning og definition
Erfaring og handling
Udgangspunktet

3. Logbog og forløbsplan
Hvorfor logbog og forløbsplan?
Form og indhold

4. Logbøger
Organisering og struktur

5. Forløbsplaner

6. Redskaber til bedre vejledning
Formål og anvendelse
Formel og uformel vejledning
En grundmodel for logbog og forløbsplan

7. Etik og logbog

8. Tjekliste for arbejdet med logbog

9. Samtaleskema efter Likert-metoden

10. Litteratur

11. Bilag
Bilag 1: Bek. nr. 683 af 11/07/2000
Bilag 2: Lyst til erobring
Bilag 3: Musikorientering
Bilag 4: Faglig scoring
Bilag 5: Mit syn på mig selv
Bilag 6: Velkommen
Bilag 7: Dannelsesidealet

Denne side indgår i publikationen "Logbog og forløbsplan" som indhold
© Undervisningsministeriet 2000

 Forrige kapitel Forsiden  Næste kapitel
Til sidens top