![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() 10. Litteratur
Baird, John R, & Northfield, Jeff R. (red.): Erfaringer fra Peelprojektet - et australsk Læringsforsøg, Århus 1995 Bjerknes, Mari S. & Bjørk, Ida T.: Praktiske studier - perspektiver på refleksion og læring, Oslo 1994 Clematide, Bruno & Hansen, Claus Agø: Et fælles begreb om kvalifikationer, DTI arbejdsliv 1996 Clemmensen, Niels, Gudnæs Geysner, Martin og Søgaard Sørensen, Marianne: Produktionsskolerne i Danmark - deltagere og skoleprofiler, Undervisningsministeriets forlag (7-306), marts 2000 Danielson, Charlotte & Abrutyn, Leslye: An introduction to using portfolios in the classroom, Association for Supervision and Curriculum Development, 1997 Elklit, Ask: Dagbogsmetoden i pædagogisk - psykologisk forskning, Nordisk Pedagogik nr. 2 1998 Gardner, Howard: Den intelligente skole, København 1999 Hoppe, Axel og Gremaud, André: Arbejde og læring, Ungdomspædagogisk Forsknings- og Udviklingscenter DLH - Odense og FPP, Vejle, 1999 Kabat, Kim: Kvalificering i køkkenet, Ungdomspædagogisk Forsknings- og Udviklingscenter 1999 Kruuse, Emil: Proceslogbogen: Et redskab til læreres og pædagogers læring, Pædagogisk Center Albertslund 1998 Larsson, Arne K. & Vingren, Gunnar: Udviklingssamtaler i skolen, Vejle 1998 Minimumsprogram. Produktionsskolernes idé- og værdigrundlag, Vejle 1998 Peavy, Vance R.: Konstruktivistisk vejledning, København, 1998 Rainer, Tristine: Om at skrive dagbog, København 1983 Rasmussen, Niels (red.): Praktisk Eksperimentel Undervisning, Århus 1997 Rigbolt, Peter (red.): Dokumentation i skolen, Vejle 1999 Taube, Karin: Portfoliometoden - undervisningsstrategi og evalue-ringsværktøj, Vejle 1999. Tverskov, Eva: At skrive dagbog - logbogen i undervisningen, Dansklærerforeningen 1998 Tiller, Tom: Læring i hverdagen - om læreres læring, Vejle 1998 Tiller Tom: Det didaktiske møde, Vejle 1998
|
![]() |
![]() ![]() ![]() Til sidens top |