Indholdsfortegnelse
Forord
Indledning
Sprog og identitet
Om teori og praksis eller teori i praksis
Sprogstimulering til tosprogede småbørn i en mindre kommune
Grindsted Kommune
Når sproget åbner døre
Om erfaringerne med sprogstimulering af tosprogede børn i daginstitutioner i
Københavns Kommune
Integration af tosprogede børn i
Ringkøbing Kommune
At leve indebærer at være på stadig rejse, både en ydre
og en indre Det gør livet spændende, men samtidig uforudsigeligt
(citat af Ylva Ellneby, 1996)
Vejle Kommune
§ 4a i Århus
Om implementering af § 4a i Århus Kommune
Sådan opstod jordkloden
Helsingør Kommune
Sprogstimulering på "fynsk"
Odense Kommune
Integrationshjælp til tosprogede småbørn og deres familier
Ølstykke Kommune
Bilag
Litteratur
![[Billede: Et par elever sidder ved et bord og leger sammen]](images/1-indhold.jpg)
 Denne side indgår i
publikationen "Sådan gør vi" som indhold
© Undervisningsministeriet 2001
|