Forsiden  Næste kapitel
[ Undervisningsministeriets logo ]

Indholdsfortegnelse





Forord

Indledning

Sprog og identitet
Om teori og praksis eller teori i praksis

Sprogstimulering til tosprogede småbørn i en mindre kommune
Grindsted Kommune

Når sproget åbner døre
Om erfaringerne med sprogstimulering af tosprogede børn i daginstitutioner i Københavns Kommune

Integration af tosprogede børn i
Ringkøbing Kommune

At leve indebærer at være på stadig rejse, både en ydre og en indre – Det gør livet spændende, men samtidig uforudsigeligt
(citat af Ylva Ellneby, 1996)
Vejle Kommune

§ 4a i Århus
Om implementering af § 4a i Århus Kommune

Sådan opstod jordkloden
Helsingør Kommune

Sprogstimulering på "fynsk"
Odense Kommune

Integrationshjælp til tosprogede småbørn og deres familier
Ølstykke Kommune

Bilag

Litteratur

[Billede: Et par elever sidder ved et bord og leger sammen]


Denne side indgår i publikationen "Sådan gør vi" som indhold
© Undervisningsministeriet 2001

Forsiden  Næste kapitel
Til sidens top