Rapport fra arbejdsgruppen om specialundervisning
Indholdsfortegnelse:
Forord
Indledning
Kapitel 1: Konklusioner og anbefalinger
Kapitel 2: Definitioner på specialundervisningsområdet
Kapitel 3: Udviklingen i specialundervisningen
Kapitel 4: Rummelighed og specialundervisning
Kapitel 5: Samspillet med det sociale område
Kapitel 6: Modeller til helhedsorienterede løsninger i den vidtgående specialundervisning
Kapitel 7: Analyse af styringspraksis (herunder visitation) i udvalgte kommuner og amter fsva lovens § 20 stk. 1 og 2
Kapitel 8: Mulighed for økonomisk styring på specialundervisningsområdet
Bilag 1 (Pdf)
Bilag 2 (Pdf)
Bilag 3 (Pdf)
Bilag
4 (Pdf)
Kolofon
Hele
publikationen uden grafik
Hele
publikationen med grafik og layout
Hele
publikationen i printervenligt format (Adobe Acrobat)
Undervisningsministeriet
Frederiksholms Kanal 21
1220 København K
Telefon 33 92 50 00
© Undervisningsministeriet 2003
Teksten må med kildeangivelse frit anvendes.

 |