Til sidens bund
Til forsiden
 
 
Undervisningsministeriets logo

Indholdsfortegnelse

Forord
Indledning
Kapitel 1: Konklusioner og anbefalinger
Kapitel 2: Definitioner på specialundervisningsområdet
Kapitel 3: Udviklingen i specialundervisningen
   Udviklingen i antallet af børn i specialundervisningen
Kapitel 4: Rummelighed og specialundervisning
   Den lovmæssige baggrund for øget rummelighed
Kapitel 5: Samspillet med det sociale område
Kapitel 6: Modeller til helhedsorienterede løsninger i den vidtgående specialundervisning
Kapitel 7: Analyse af styringspraksis (herunder visitation) i udvalgte kommuner og amter fsva lovens § 20 stk. 1 og 2
   Den kvalitative undersøgelse vedr. 20.1undervisning
   Den kvalitative undersøgelse vedrørende 20.2undervisning
Kapitel 8: Mulighed for økonomisk styring på specialundervisningsområdet
   Rammestyring af den almindelige specialundervisning
   Konkrete modeller for rammestyring
   Økonomisk styring i den vidtgående specialundervisning
   Udgiftsstyring på de forskellige foranstaltningstyper
Bilag 1 (Pdf)
Bilag 2
(Pdf)
Bilag 3
(Pdf)
Bilag 4
(Pdf)

Denne side indgår i publikationen "Rapport fra arbejdsgruppen om specialundervisning" som indholdsfortegnelse


© Undervisningsministeriet 2003
 
Til forsiden

Til sidens top