Indholdsfortegnelse
Forord
Indledning
Kapitel 1: Konklusioner og anbefalinger
Kapitel 2: Definitioner på specialundervisningsområdet
Kapitel 3: Udviklingen i specialundervisningen
Udviklingen
i antallet af børn i specialundervisningen
Kapitel 4: Rummelighed og specialundervisning
Den lovmæssige
baggrund for øget rummelighed
Kapitel 5: Samspillet med det sociale
område
Kapitel 6: Modeller til helhedsorienterede
løsninger i den vidtgående specialundervisning
Kapitel 7: Analyse af styringspraksis
(herunder visitation) i udvalgte kommuner og amter fsva lovens §
20 stk. 1 og 2
Den kvalitative
undersøgelse vedr. 20.1undervisning
Den kvalitative
undersøgelse vedrørende 20.2undervisning
Kapitel 8: Mulighed for økonomisk
styring på specialundervisningsområdet
Rammestyring
af den almindelige specialundervisning
Konkrete modeller
for rammestyring
Økonomisk
styring i den vidtgående specialundervisning
Udgiftsstyring
på de forskellige foranstaltningstyper
Bilag 1 (Pdf)
Bilag 2 (Pdf)
Bilag 3 (Pdf)
Bilag 4
(Pdf)

Denne side indgår i publikationen "Rapport fra arbejdsgruppen om specialundervisning" som indholdsfortegnelse
© Undervisningsministeriet 2003
|