Indholdsfortegnelse
Forord
Resumé
Introduktion
Rapportens datagrundlag og struktur
Virksomhedsanalysens forståelsesramme
Beskæftigelsesudviklingen
i den nordjyske elektronikindustri
Anvendere af elektronikkurser
på AMU-Nordjylland
Kursus- og
uddannelsestyper i elektronikbranchen
Baggrunden for
udviklingen af elektronikindustriens kvalifikationsbehov
Analyse af de fire casevirksomheder
Virksomhed
A
Virksomhed B
Virksomhed C
Virksomhed D
Virksomhedernes
kvalifikationsbehov
Flertydige virksomhedsbehov – og AMU’s multifunktionalitet
Netværksrelationer i samarbejdet omkring AMU-uddannelse
Symbioselignende
tilstande i at anvende arbejdsmarkedsuddannelse
Det nordjyske uddannelsesnetværk
Netværkets baggrund
og almene vækstbetingelser
Netværkets funktion
og præstationer
AMU-Nordjylland
og ERFA-grupperne
Kompetenceenheden
HYTEK under AMU-Nordjylland
Efteruddannelsesudvalgets
og Undervisningsministeriets rolle i netværket
Teknisk
skole som netværksdeltager
AF’s
deltagelse i uddannelsesnetværket
Amter
og kommuner som netværkspartnere
Virksomhedernes
indbyrdes samspil
Betydningen af et stærkt netværkscentrum
Sammenfattende perspektivering
Anbefalinger
Litteraturliste
Bilag 1: Casevirksomheders AMU-anvendelse 1990-2002, antal medarbejdere fordelt på kursustyper
Bilag 2: Forslag til udvidet statistisk analyse af AMU-kursusanvendelsen
Notat 1: Om udviklingen i den
nordjyske elektronikindustri
(Pdf)
Notat 2: Om virksomhedsundersøgelsen
(Pdf)
Notat 3: Om Samspilsundersøgelsen
(Pdf)

Denne side indgår i publikationen "Forbundne Kar og Åbne Sind" som Indholdsfortegnelse
© Undervisningsministeriet 2003
|