Til sidens bund
Til forsiden
 
 
Undervisningsministeriets logo

Indholdsfortegnelse

 

 

Forord
   Forord
1. Indledning og resumé
   1.1 Indledning
   1.2 Centrale udviklingstendeser Fra kapitel 2: Vedrørende bestanden af elever og den forventede gennemsnitlige studietid
   Fra kapitel 3: Vedrørende grundskoleområdet
   Fra kapitel 4: Vedrørende det gymnasiale uddannelsesområde
   Fra kapitel 5: Vedrørende det erhvervsfaglige uddannelsesområde m.v.
   Fra kapitel 6: Vedrørende det videregående uddannelsesområde
   Fra kapitel 7: Vedrørende voksenuddannelser
   Fra kapitel 8: Vedrørende befolkning samt uddannelses- og beskæftigelsesprofil
2. Rammer
   2.1 Elever/studerende og uddannelsessystemet
   2.2 Institutioner
   2.3 Økonomi
3. Grundskoleområdet
   3.1 Bestand, tilgang og afgang af elever nu
   3.2 Bestand, tilgang og afgang af elever i fremtiden
   3.3 Særlige opgørelser for grundskoleområdet
   3.4 Lærerressourcer
   3.5 Frekvenser og tider for grundskoleforløbet
   3.6 Overgangsmønster ved fuldførelse og afbrud fra grundskoleområdet
   3.7 Normerede overgange i grundskolen
   3.8 Vandringer fra grundskoleområdet
   3.9 Institutionsfordelte bestandstal
4. Det gymnasiale uddannelsesområde
   4.1 Bestand, tilgang og afgang af elever nu
   4.2 Bestand, tilgang og afgang af elever i fremtiden
   4.3 Særlige opgørelser for det gymnasiale uddannelsesområde
   4.4 Lærerressourcer
   4.5 Frekvenser og tider for de gymnasiale uddannelsesforløb
   4.6 Overgangsmønster ved fuldførelse og afbrud fra det gymnasiale uddannelsesområde
   4.7 Normerede overgange i det gymnasiale uddannelsesområde
   4.8 Vandringer fra det gymnasiale uddannelsesområde
   4.9 Institutionsfordelte bestandstal
5. Det erhvervsfaglige uddannelsesområde
   5.1 Bestand, tilgang og afgang af elever – nu
   5.2 Bestand, tilgang og afgang af elever i fremtiden
   5.3 Særlige opgørelser for det erhvervsfaglige uddannelsesområde
   5.4 Lærerressourcer
   5.5 Frekvenser og tider for de erhvervsfaglige uddannelsesforløb
   5.6 Overgangsmønster ved fuldførelse og afbrud fra det erhvervsfaglige uddannelsesområde
   5.7 Normerede overgange i det erhvervsfaglige uddannelsesområde
   5.8 Vandringer fra det erhvervsfaglige uddannelsesområde
   5.9 Institutionsfordelte bestandstal
   5.10 Det erhvervsfaglige uddannelsesområde og ledighed på arbejdsmarkedet
6. Det videregående uddannelsesområde
   6.1 Bestand, tilgang og afgang af studerende nu
   6.2 Bestand, tilgang og afgang af studerende i fremtiden
   6.3 Særlige opgørelser for det videregående uddannelsesområde
   6.4 Lærerressourcer
   6.5 Frekvenser og tider i de videregående uddannelsesforløb
   6.6 Overgangsmønster ved fuldførelse og afbrud fra det videregående uddannelsesområde
   6.7 Normerede overgange i det videregående uddannelsesområde
   6.8 Vandringer fra det videregående uddannelsesområde
   6.9 Instituionsfordelte bestandstal
   6.10 Det videregående uddannelsesområde og ledighed på arbejdsmarkedet
7. Voksenuddannelsesområdet
   7.1 Aktiviteten på voksenuddannelserne
8. Befolkning samt uddannelses- og beskæftigelsesprofil
   8.1 Befolkningen i dag og i fremtiden
   8.2 Befolkningens uddannelsesniveau og ledighed
Begreber

Denne side indgår i publikationen "Uddannelse på kryds og tværs" som indholdsfortegnelse



 
Til forsiden

Til sidens top