Indholdsfortegnelse
Forord
Forord
1. Indledning og resumé
1.1 Indledning
1.2 Centrale
udviklingstendeser Fra kapitel 2: Vedrørende bestanden
af elever og den forventede gennemsnitlige studietid
Fra kapitel
3: Vedrørende grundskoleområdet
Fra kapitel
4: Vedrørende det gymnasiale uddannelsesområde
Fra kapitel
5: Vedrørende det erhvervsfaglige uddannelsesområde
m.v.
Fra kapitel
6: Vedrørende det videregående uddannelsesområde
Fra kapitel
7: Vedrørende voksenuddannelser
Fra kapitel
8: Vedrørende befolkning samt uddannelses- og beskæftigelsesprofil
2. Rammer
2.1 Elever/studerende
og uddannelsessystemet
2.2 Institutioner
2.3 Økonomi
3. Grundskoleområdet
3.1 Bestand,
tilgang og afgang af elever nu
3.2 Bestand,
tilgang og afgang af elever i fremtiden
3.3 Særlige
opgørelser for grundskoleområdet
3.4 Lærerressourcer
3.5 Frekvenser
og tider for grundskoleforløbet
3.6 Overgangsmønster
ved fuldførelse og afbrud fra grundskoleområdet
3.7 Normerede
overgange i grundskolen
3.8 Vandringer
fra grundskoleområdet
3.9 Institutionsfordelte
bestandstal
4. Det gymnasiale uddannelsesområde
4.1 Bestand,
tilgang og afgang af elever nu
4.2 Bestand,
tilgang og afgang af elever i fremtiden
4.3 Særlige
opgørelser for det gymnasiale uddannelsesområde
4.4 Lærerressourcer
4.5 Frekvenser
og tider for de gymnasiale uddannelsesforløb
4.6 Overgangsmønster
ved fuldførelse og afbrud fra det gymnasiale uddannelsesområde
4.7 Normerede
overgange i det gymnasiale uddannelsesområde
4.8 Vandringer
fra det gymnasiale uddannelsesområde
4.9 Institutionsfordelte
bestandstal
5. Det erhvervsfaglige uddannelsesområde
5.1 Bestand,
tilgang og afgang af elever – nu
5.2 Bestand,
tilgang og afgang af elever i fremtiden
5.3 Særlige
opgørelser for det erhvervsfaglige uddannelsesområde
5.4 Lærerressourcer
5.5 Frekvenser
og tider for de erhvervsfaglige uddannelsesforløb
5.6 Overgangsmønster
ved fuldførelse og afbrud fra det erhvervsfaglige uddannelsesområde
5.7 Normerede
overgange i det erhvervsfaglige uddannelsesområde
5.8 Vandringer
fra det erhvervsfaglige uddannelsesområde
5.9 Institutionsfordelte
bestandstal
5.10 Det
erhvervsfaglige uddannelsesområde og ledighed på arbejdsmarkedet
6. Det videregående uddannelsesområde
6.1 Bestand,
tilgang og afgang af studerende nu
6.2 Bestand,
tilgang og afgang af studerende i fremtiden
6.3 Særlige
opgørelser for det videregående uddannelsesområde
6.4 Lærerressourcer
6.5 Frekvenser
og tider i de videregående uddannelsesforløb
6.6 Overgangsmønster
ved fuldførelse og afbrud fra det videregående uddannelsesområde
6.7 Normerede
overgange i det videregående uddannelsesområde
6.8 Vandringer
fra det videregående uddannelsesområde
6.9 Instituionsfordelte
bestandstal
6.10 Det
videregående uddannelsesområde og ledighed på
arbejdsmarkedet
7. Voksenuddannelsesområdet
7.1 Aktiviteten
på voksenuddannelserne
8. Befolkning samt uddannelses- og beskæftigelsesprofil
8.1 Befolkningen
i dag og i fremtiden
8.2 Befolkningens
uddannelsesniveau og ledighed
Begreber
Denne side indgår i publikationen "Uddannelse på kryds og tværs" som indholdsfortegnelse
|