
|


Ledelsen forstår interessenternes behov og udvikler en konkurrencemæssig platform.
Det betyder, at ledelsen:
Brander virksomheden
- Ledelsen er opmærksom på at udvikle et godt brand, så skolens attraktivitet for både aftagere, kunder, uddannelsessøgende og medarbejdere er stor.
Forfølger en markedsstrategi
- Ledelsen samarbejder med øvrige uddannelsesinstitutioner og formulerer institutionens kerneopgaver og -kompetencer for at sikre balance mellem konkurrence og arbejdsdeling.
- Ledelsen er opmærksom på balancen mellem faglighed og økonomiske muligheder.
Skaber gode relationer til aftagerne
- Ledelsen opfordrer til, at interessenternes øgede forventninger søges imødekommet, og motiverer medarbejderne til at yde god service.
- Ledelsen sikrer, at der er en systematisk dialog med aftagerne om kvaliteten af institutionens uddannelser.
- Ledelsen sikrer, at uddannelsesinstitutionens tilbud matcher de behov og krav, som omverdenen (staten, markedet, brugerne og eleverne) har, og at alle ansatte ser uddannelsessøgende, kunder og andre brugere af institutionen som samarbejdspartnere, der lyttes til.
|
|