Indholdsfortegnelse
Forord
1. Hvad, hvorfor og hvem?
Beskrivelse af grundlaget
Information til eleverne
2. Hvordan kan det gøres?
Hvordan
kan det gøres fra start til slut på grundforløbet?
Hvordan kan lærerne samarbejde?
Hvad kan kontaktlæreren gøre?
Afslutning
3. Cases: Vurdering af elever
Uddannelse til alle -
perspektivet
Elever som ikke kan
nå målene i grundfagene
Elever som
har det svært med de almene kompetencer
Elever som har
det vanskeligt med teoretisk stof
Elever som ikke
har håndelaget: Hvad gør vi?
Umotiverede elever, hvad gør
vi?
Uafklarede elever, hvad gør vi?
Vejledning af elever
til anden uddannelse
Valgfag i hovedforløbet
Elever
som skal have tilbudt længere tid i grundforløbet
Elever
som måske skal have særlig støtte fra virksomhedernes side i praktikperioden
Elever
som afprøver sig i virksomhedsforlagt undervisning, erhvervspraktik eller et ophold på
en produktionsskole
Elever med for meget fravær
4. Hvad er helhedsvurderingen også - det lidt bredere
perspektiv
6. Yderligere information
Denne side indgår i publikationen "Helhedsvurdering af eud-elever i
grundforløb" som indholdsfortegnelse
© Undervisningsministeriet 2002
|