| ![[ Undervisningsministeriets logo ]](images/stdlogo.gif)  INDHOLDSFORTEGNELSE 
 
 
 Forord
 1. Indledning 2. (Selv)evaluering, hvad er det? 3. Hvorfor skolebaseret evaluering? 4. Lærerens begrundelse for evaluering 5. Hvad er god undervisningskvalitet? 6. Fokus på elevens læring 7. Hvordan inddrages eleverne i evalueringen? 8. At evaluere og udvikle i samarbejde 9. Hvordan starte på selvevaluering? 10. Overvejelser over planlægning og gennemførelse af
    selvevalueringenHvem, hvad, hvor?
 Ejerskab til evalueringen
 Fra evaluering til handling
 Refleksion er vigtig
 11. Eksempler: Sådan kan man gøre!Eksempel 1: Afdelingsevaluering
 Eksempel 2: Selvevaluering i lærerteam
 Eksempel 3: Kontaktlærer- og selvevaluering
 Eksempel 4: Elevers selvevaluering
 Eksempel 5: Elevinterview
 12. Perspektivering: Selvevaluering - en farbar vej 13. Litteratur  Denne side indgår i
    publikationen "Selvevaluering" som indhold © Undervisningsministeriet 2000
 |