Indhold
Forord
1. Indledning
2. Resume og opmærksomhedspunkter
Test og screening
Organisering af undervisningen
Kontaktlærerfunktionen
Fleksible muligheder i
grundforløbet
3. Læseindsatsen på erhvervsskolerne
Erfaringer med valgfaget
Den gode praksis
Nødvendige metoder
De svage elever
4. Læsefærdighed, læsemotivation og læsemønster
Læsefærdighed og læsekompetence
Læsemotivation
Læsemønster
Læse- og skrivekrav i
erhvervsuddannelserne
Information og
vejledning om faglig læsning og skrivning
Test og screening
5. Den læsesvage elev i de nye erhvervsuddannelser
Organisering
af læse-/skriveundervisningen i grundforløbet
Kontaktlæreren og den læsesvage
elev
6. Litteratur
Denne side indgår i
publikationen "Læsefærdigheder, læsevejledning og læseundervisning"
som indhold
© Undervisningsministeriet 2001 |