Forsiden  Næste kapitel
[ Undervisningsministeriets logo ]

Indhold





Forord

1. Indledning

2. Resume og opmærksomhedspunkter
Test og screening
Organisering af undervisningen
Kontaktlærerfunktionen
Fleksible muligheder i grundforløbet

3. Læseindsatsen på erhvervsskolerne
Erfaringer med valgfaget
Den gode praksis
Nødvendige metoder
De svage elever

4. Læsefærdighed, læsemotivation og læsemønster
Læsefærdighed og læsekompetence
Læsemotivation
Læsemønster
Læse- og skrivekrav i erhvervsuddannelserne
Information og vejledning om faglig læsning og skrivning
Test og screening

5. Den læsesvage elev i de nye erhvervsuddannelser
Organisering af læse-/skriveundervisningen i grundforløbet
Kontaktlæreren og den læsesvage elev

6. Litteratur

Denne side indgår i publikationen "Læsefærdigheder, læsevejledning og læseundervisning" som indhold
© Undervisningsministeriet 2001

Forsiden  Næste kapitel
Til sidens top