Forrige kapitel Forsiden  Næste kapitel
[ Undervisningsministeriets logo ]

INDHOLDSFORTEGNELSE




Forord

1 Præsentation
Landssamarbejdet
Forskelligheden
Rollefordelingen
Evalueringens koncept og gennemførelse

2 Læsevejledning, opsamling og konklusioner
Læsevejledning
Skolernes og medarbejdernes vurdering af forløbene
Deltagernes vurdering af forløbene

3 Forløbene af de tre forsøg
Forløbsbeskrivelse I: Svendborg
Forløbsbeskrivelse II: Randers/Virring
Forløbsbeskrivelse III: Nykøbing Falster
År 2000

4 Deltagerne
Datamaterialet
Deltagernes sammensætning
Deltagernes baggrund
Vejledning til Pro-Tek
Forløbet - valg og målsætning
Deltagernes midtvejsvurdering af Pro-Tek-forløbet
Deltagernes slutvurdering af Pro-Tek-forløbet
Opsamling

5 Ugedagbøgerne
Rammerne for analysen af ugedagbøger
Form og indhold i deltagersamtaler i Nykøbing
Form og indhold i deltagersamtaler i Svendborg
Form og indhold i deltagersamtaler i Randers og Virring
Analyse af spørgeskemaundersøgelse til undervisere og vejledere
Sammenfatning

6 Pro-Tek-forsøgene set med medarbejdernes øjne
Vurdering
Udbytte af samarbejdet mellem de to skoleformer
Afsluttende bemærkninger

7 Specifikke pædagogiske redskaber
Kompetenceafdækning i Svendborg
Indlæringskinesiologi i Randers
Afsluttende bemærkninger

8 Opsamling og perspektivering
Ligheder og forskelle i projekterne
Styrker og svagheder i projekterne
Fra ugedagbog til uddannelsesbog
Fremtiden

9 Litteratur

 

Denne side indgår i publikationen "Mellem to skoleformer" som indhold
© Undervisningsministeriet 2000

 Forrige kapitel Forsiden  Næste kapitel
Til sidens top