Til forsiden Næste kapitel
Krone
Undervisningsministeriets logo

Indholdsfortegnelse







Forord
Baggrund
Individuel kompetencevurdering i AMU (IKV i AMU)

Indledning

IKV i AMU – hvad er det?
Hvad er realkompetence?
Hvilke realkompetencer er relevante ved IKV i AMU?
Gældende regler for IKV i AMU
Hovedprincipper for IKV i AMU
Fakta om IKV i AMU

IKV i AMU – hvordan?
Faser og metoder
Før-fase: Generel information og rådgivning
Fase 1: Forberedelse og tilrettelæggelse
Fase 2: Afprøvning og vurdering
Fase 3: Samlet vurdering og anerkendelse
Kvalitetssikring, troværdighed og pålidelighed

Tre cases
Case A: Martin
Case B: Jesper
Case C: Kirsten

Spørgsmål og svar om IKV i AMU

Bilag
Bilag 1. Love og regler
Bilag 2. Kilder, links og kontakter

 

groslash;n streg Denne side indgår i publikationen "Håndbog om individuel kompetencevurdering i AMU" som komplet indholdsfortegnelse
© Undervisningsministeriet 2008

Til forsiden Næste kapitel
Til sidens top