Indholdsfortegnelse
Forord
Baggrund
Individuel kompetencevurdering i AMU (IKV i AMU)
Indledning
IKV i AMU – hvad er det?
Hvad er realkompetence?
Hvilke realkompetencer er relevante ved IKV i AMU?
Gældende regler for IKV i AMU
Hovedprincipper for IKV i AMU
Fakta om IKV i AMU
IKV i AMU – hvordan?
Faser og metoder
Før-fase: Generel information og rådgivning
Fase 1: Forberedelse og tilrettelæggelse
Fase 2: Afprøvning og vurdering
Fase 3: Samlet vurdering og anerkendelse
Kvalitetssikring, troværdighed og pålidelighed
Tre cases
Case A: Martin
Case B: Jesper
Case C: Kirsten
Spørgsmål og svar om IKV i AMU
Bilag
Bilag 1. Love og regler
Bilag 2. Kilder, links og kontakter
Denne side indgår i publikationen "Håndbog om individuel kompetencevurdering i AMU" som komplet indholdsfortegnelse © Undervisningsministeriet 2008
|