Til forsiden Til næste side
 
 
Undervisningsministeriets logo

Indholdsfortegnelse

Forord

Indledning
   1.1. Et historisk tilbageblik på uddannelsessystemet
   1.2. Uddannelse og vækst
   1.3. Uddannelse som investering
   1.4. Uddannelsesinstitutionernes fremtidige rolle
      1.4.1. Læringskompetence
      1.4.2. Meningskompetence
      1.4.3. Forandringskompetence
      1.4.4. Relationskompetence
   1.5. Fra uddannelsesinstitution til videncenter

Akademi- og professionsbacheloruddannelser
   2.1. Institutionernes videnprofil
   2.2. Praksisnære, anvendelsesorienterede videregående uddannelser
   2.3. Uddannelsernes teoretiske forløb
   2.4. Lærerkræfter
   2.5. Uddannelsernes praktiske forløb
   2.6. Efter- og videreuddannelse
   2.7. Udviklingsopgaver

Erhvervsakademier og CVU’er som videncentre
   3.1. Institutionelle rammer
   3.2. Samspil mellem erhvervsakademier og CVU’er

Perspektivering

Bilag 1-9

Denne side indgår i publikationen "Uddannelse: Viden, vækst og velfærd" som Indholdsfortegnelse
Version 1. 8/8/2003
Publikationen kan findes på adressen http://www.pub.uvm.dk/2003/soro/
© Undervisningsministeriet 2003
 
Til forsiden Til næste side

Til sidens top