Til forsiden Næste kapitel
Krone
Undervisningsministeriets logo

Indholdsfortegnelse







Forord

Resume
Undersøgelsens indhold og design
Undersøgelsens resultater

Indledning

Hvordan er undersøgelsen gennemført?
Former for praksisrelateret undervisning
Udbytte
Elevernes motivation for at lære
Hvad lærer eleverne?
Elevtyper
Antagelser
Fremgangsmåde

To cases
Case 1
Matematik for murere
Læringsmål
Karakteristik af forløb A og B
Resultater
Konklusion på case 1
Case 2
Tysk i det merkantile grundforløb
Læringsmål
Karakteristik af forløb A og B
Resultater
Konklusion på case 2

Hvad viser undersøgelsen?

Summary

Referencer

Undervisningsministeriets temahæfteserie

 

groslash;n streg Denne side indgår i publikationen "Hvis det skal gi' mening…" som komplet indholdsfortegnelse
© Undervisningsministeriet 2007

Til forsiden Næste kapitel
Til sidens top