![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() 5. Kort om operationalisering fra delmålene til ordlyd i spørgeskemaer til de respektive interessenter
I forbindelse med det etiske regnskab på Esbjerg HS spørges de enkelte interessenter om følgende, som har relation til målformulering for koncernen Esbjerg HS: (Nedenfor er angivet i punktform, hvilke delmål de enkelte interessenter svarer på. Interessenterne skal svare på, om vi lever op til disse delmål.) Lærere/konsulenter demografiske spørgsmål uddannelsesmæssig baggrund primærydelse - undervisning rekrutteringsmål sekundærydelser skole- og studiemiljøet netværksmål EH som arbejdsplads medarbejdere Kursister/studerende/elever Her spørges om kursisterne/studerende/eleverne synes om skolens primærydelse (undervisning) samt om sekundærydelser (arbejdsmiljø og det sociale liv på skolen) demografiske spørgsmål hvilken uddannelse/hvilket kursusforløb faglige og pædagogiske mål (skolens primærydelse) hvad synes kursisterne/eleverne om undervisningsprocessen evalueringsmål samarbejde med interessenter skole- og studiemiljøet fokus på timerne, holdets sociale liv, samvær traditionsmål TAP-personalet demografiske spørgsmål hvilken uddannelsesretning arbejdes der fortrinsvis med spørgsmål om sekundærydelser herunder samarbejde med interessenter EH som medarbejderens arbejdsplads medarbejdere Virksomheder Spørgsmål til virksomheder, der aftager elever fra EH: Her spørges, om aftagerne synes om det "produkt" (eleverne), de får fra EH demografiske spørgsmål hvilken type virksomhed profilmål har Esbjerg HS en klar og entydig merkantil profil som erhvervsskole? rekrutteringsmål hvad synes aftagerne om eleverne? imagemål er der faglig og pædagogisk respekt om EH? netværksmål dækker EH aftagernes behov mht. elever? Skoler (=skolevejledere) (Spørgsmål vedr. ungdomsuddannelserne) Demografiske spørgsmål Hvilken skole? Imagemål Netværksmål Samarbejde med interessenter Gymnasier, handelsskoler (Spørgsmål vedr. KVU-uddannelser) Demografiske spørgsmål Hvilken skole? Imagemål Netværksmål Samarbejde med interessenter
|
![]() |
![]() ![]() ![]() Til sidens top |