![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() 14. Litteratur
Andersen, Ole Dibbern og Albert Astrup Christensen: Christensen, Albert Astrup (red.): Poulsen, Sten Clod: Målstyret kompetenceudvikling i undervisning og læring. Forlaget MetaConsult. 2002. Illeris, Knud: Udspil om læring i arbejdslivet. Learning Lab Denmark. Roskilde Universitetsforlag. 2002. Klewe, Lars: Voksenuddannelse og samfund - om forholdet mellem voksenuddannelsernes uddannelsesudbud og uddannelsesbehovene. Danmarks Pædagogiske Institut. 1998. Tingleff, Nielsen, Lise: Faglig og pædagogisk udvikling - med lærerteamet som omdrejningspunkt. UVM. Udsolgt fra forlaget. 2000 Tingleff, Nielsen, Lise: Udvikling gennem deltagelse. En historisk konkret analyse af lærerens læring i folkeskolens sociale praksis. Unge Pædagoger. 2001. Hermansen, Mads (red.): Kvalitet i skolen. Klim. 1999. Schøn, Donald A: Den reflekterende praktiker - hvordan professionelle tænker, når de handler. Klim. 2001. Ellstrøm, Per-Erik: Kompetns, udbildning og lærende i arbejdslivet. Problem, begrepp och teoretiske perspektiv. Publica. 2002. Jarvis, Peter: Praktiker-forskeren - udvikling af teori fra praksis. Alinea. 2002.
|
![]() |
![]() ![]() ![]() Til sidens top |