Forrige kapitel Forsiden  
[ Undervisningsministeriets logo ]

11. Litteratur





Christensen, Albert A. og Susanne Gottlieb:
Selvevaluering - undervisning, læring og kvalitet i dialog, Undervisningsministeriet, UVM 7-304, 2000

Andersen, Ole Dibbern og Albert A. Christensen:
Udvikling af lærerkompetencer i praksis - et fælles ansvar, Undervisningsministeriet, UVM 7-312, 2000

Svinth, Ole:
Mål og handlekompetence i erhvervsuddannelserne, Undervisningsministeriet, UVM 7-316, 2000

Smidt, Svend Erik og Susanne Aabrandt:
De mange intelligenser - i praksis, Dafolo Forlag, 2000

Himm, Hilde og Else Hippe:
Undervisningsplanlægning for faglærere, Gyldendal, 1999

Hermansen, Mads m.fl.:
Læringslandskaber - artikler om læring og fagdidaktik, Danmarks Lærerhøjskole, 2000

Jørgensen, Per Schultz:
Hvad er kompetence? I Uddannelse, nr. 9, 1999

Jensen, Bente:
Kropslig kompetence - i en social kontekst. I Uddannelse nr. 6, 2000

Hansen, Finn Thorbjørn:
Den sokratiske dialoggruppe. Et værktøj til værdiafklaring. Gyldendal, 2000

Dall, Ole m.fl.:
Slip anerkendelsen løs. Frydenlund, 2000

Armstrong, Thomas.
Mange intelligenser i klasseværelset. Gyldendal, 1998

Foreningen af Skoleledere:
De valgte, hvad de ville - portrætter af 50 danskere med baggrund i en teknisk skole, 1999

 


Denne side indgår i publikationen "Jeg kan noget, ved noget og jeg er noget" som kapitel 11 af 11
© Undervisningsministeriet 2002

 Forrige kapitel Forsiden  
Til sidens top