 |
 |
11.
Litteratur
Christensen, Albert A. og Susanne Gottlieb:
Selvevaluering - undervisning, læring og kvalitet i dialog,
Undervisningsministeriet, UVM 7-304, 2000
Andersen, Ole Dibbern og Albert A. Christensen:
Udvikling af lærerkompetencer i praksis - et fælles ansvar,
Undervisningsministeriet, UVM 7-312, 2000
Svinth, Ole:
Mål og handlekompetence i erhvervsuddannelserne, Undervisningsministeriet, UVM
7-316, 2000
Smidt, Svend Erik og Susanne Aabrandt:
De mange intelligenser - i praksis, Dafolo Forlag, 2000
Himm, Hilde og Else Hippe:
Undervisningsplanlægning for faglærere, Gyldendal, 1999
Hermansen, Mads m.fl.:
Læringslandskaber - artikler om læring og fagdidaktik, Danmarks Lærerhøjskole,
2000
Jørgensen, Per Schultz:
Hvad er kompetence? I Uddannelse, nr. 9, 1999
Jensen, Bente:
Kropslig kompetence - i en social kontekst. I Uddannelse nr. 6, 2000
Hansen, Finn Thorbjørn:
Den sokratiske dialoggruppe. Et værktøj til værdiafklaring. Gyldendal, 2000
Dall, Ole m.fl.:
Slip anerkendelsen løs. Frydenlund, 2000
Armstrong, Thomas.
Mange intelligenser i klasseværelset. Gyldendal, 1998
Foreningen af Skoleledere:
De valgte, hvad de ville - portrætter af 50 danskere med baggrund i en teknisk skole,
1999

Denne side indgår i publikationen "Jeg kan noget, ved noget og jeg er
noget" som kapitel 11 af 11
© Undervisningsministeriet 2002
|
 |