Forrige kapitel Forsiden  
[ Undervisningsministeriets logo ]

13. Litteratur





Andersen, John og Gundelach, Søren: Vurder kvaliteten. Dansk pædagogisk forum, 1996

Andersen, Ole Dibbern og Petersson, Erling: Evaluering og læreprocesser. Undervisningsministeriet, 1997

Brix, Marianne m.fl..: Q-SIK - elementer til Q-spørgerammen.
Undervisningsministeriet, 1998

Christensen Albert A.: Tag hånd om skolekulturen - en vej til skoleudvikling på erhvervs-skoler.
Undervisningsministeriet, 1999.

Dam, Leni: Evaluering integreret del af undervisningen.
Danmarks Lærerhøjskole, 1996

Dystre, Olga: Det flerstemmige klasseværelse. Forlaget Klim, 1997

Evalueringscentret: Nyt fra evalueringscentret. 1993

Gregersen, Lone: Undervisningsdifferentiering - også i specialskolen.
I Specialpædagogik 1996

Grønsved, Winnie m.fl.: Evaluering - som redskab til kvalitetsudvikling og planlægning.
Danmarks Lærerhøjskole, 1996

Hermandsen, Mads: Mål- og værdisætning i skoleudviklingen.
Danmarks Lærerhøjskole, 1994

Kruchow, Chresten m.fl.: Planlægning af skoleudvikling.
Danmarks Lærerhøjskole, 1994

Larsen, Steen: Den videnskabende skole.
København 1993, Eget forlag

Moos, Leif, Tingleff Nielsen, Lise m.fl.: Skoleevaluering. Danmarks Lærerhøjskole, 1997

Moss, Leif m.fl.: Kulturundersøgelse - intern skoleevaluering for lærere.
Danmarks Lærerhøjskole. 1994.

Muschinskry, Lars m.fl.: Pædagogisk opslagsbog. Christian Ejlers Forlag, 1998

Poulsen, Steen Clod: Evaluering i klasseværelset.
Metaconsult. Slagelse, 1995

Skov, Poul: Udvikling, kvalitet og evaluering. Undervisningsministeriet, 1991

Svejgaard, Karin: Evaluering på hhx. Eksempler og erfaringer.
Undervisningsministeriet, 1998.

Undervisningsministeriet: Kvalitet der kan ses. Undervisningsministeriet, 1997

Undervisningsministeriet: Q-90 projektet. Baggrund, proces og status på erhvervsskolernes kvalitetsprojekt.
Undervisningsministeriet, 1999

Ålvik, Trond (red): Skolebaseret vurdering - en artikelsamling. Gyldendal, 1994

Ålvik, Trond: Skolebaseret vurdering - en indføring. Gyldendal, 1993

Denne side indgår i publikationen "Selvevaluering" som kapitel 13 af 13
© Undervisningsministeriet 2000

 Forrige kapitel Forsiden  
Til sidens top