Forrige kapitel Forsiden  
[ Undervisningsministeriets logo ]

7. Litteratur





  • Ellmin Roger:
    Portfoliometoden - En måde at lære og tænke på.
    Gyldendal uddannelse carpe, 2000
  • Guldberg Stig, Jakobsen Karin, Lausch Bente:
    Læsefærdigheder, læsevejledning og læseundervisning i erhvervsuddannelserne.
    Undervisningsministeriet, 2001
  • Guldberg Stig, Størner Torben:
    Skriv og lær - faglig skrivning i erhvervsuddannelserne.
    Undervisningsministeriet, 2002
  • Hammerlin Y. og Larsen E.:
    Menneskesyn i teorier om mennesket.
    Århus, Klim, 1999.
  • Jakobsen Karin, Lausch Bente, Munch-Hansen Tage:
    Faglig læsning og skrivning.
    Undervisningsministeriet, 1997
  • Jakobsen, Karin og Søndergård Per:
    Multikulturel vejledning.
    Undervisningsministeriet, 2002
  • Kvale Steinar:
    Interview. En introduktion til det kvalitative forskningsinterview.
    HRF, 1997.
  • Linden Nora:
    Stilladser om børns læring.
    Århus, Klim, 1997.
  • Peavy Vance:
    Konstruktivistisk vejledning - teori og metode.
    RUE, 1998.
  • Carsten Rønn:
    At studere praksis.
    Århus Dag- og Aften Seminarium, 1998.
  • Størner Torben:
    Faglig skrivning.
    CDR-Forlag, 2001

 


Denne side indgår i publikationen "Samarbejdet mellem elev og skole" som kapitel 7 af 7
© Undervisningsministeriet 2002

 Forrige kapitel Forsiden  
Til sidens top