![[ Billede: Undervisningsministeriets logo ]](http://www.uvm.dk/images/uvmlogo.gif)
Litteratur
Bateson, G. Ånd og natur. Rosinante, 1985
Campell, A. et al. Core Competency Based Strategy. North Yorkshire,
1997
Dixon, Nancy M. The Organizational Learning Cycle - How We Can Learn
Collectively. MCGraw Hill, 1994
Erhvervs Udviklings Rådet. Videnregnskaber. Rapportering og
styring af videnkapital. København, 1997
Jansen, Torben Bo. Om at sætte ord på uvisheden. Institut
for Anvendt Fremtidsforskning, 1993
Kolb, David A. Experiential Learning. Prentice-Hall, 1984
Lave, J. & Wenger, E. Situated learning. Cambridge University
Press 1991
Reich, Robert B. The Work of Nations. Simon & Schuster. N.Y.,
1991
Revans, Reg. W. The Origins and Growth of Action Learning. Studentlitteratur.
Lund, 1982
Schön, Donald, A. Educating the Reflective Practioner. Jossey-Bass
Publishers, 1987
Seve, L. Marxisme og personlighedsteori. København, 1978
Undervisningsministeriet m.fl. Kvalitet i uddannelsessystemet.
København, 1998
Forsiden | Forrige kapitel
|