![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() Praktikuddannelse med elevens læring i fokus- kompetenceudvikling i SOSU-uddannelserneResumé I publikationen udfoldes en kompetence- og læringsforståelse for praktikuddannelsen - især inden for social- og sundhedsassistentuddannelsen. Der sættes fokus på elevens kvalificerede selvbestemmelse og selvevaluering og på samarbejdet mellem eleven og praktikstedets aktører: ledelse, praktikvejleder og kolleger. Publikationen handler om, hvordan der kan skabes sammenhæng mellem de forskellige praktikforløb, så praktikken i assistentuddannelsen fremstår som en samlet praktikuddannelse. Publikationen er blevet til i et tæt samarbejde mellem skole og praktik.
Indhold:1. Kvalificeret selvbestemmelse og selvevaluering 3. At realisere forståelsesrammen 4. Begrundelse for forståelsesramme Undervisningsministeriets temahæfteserie
Kolofon Undervisningsministeriet © Undervisningsministeriet 2006 TILBAGE TIL UNDERVISNINGSMINISTERIETS STARTSIDE |
![]() |
![]() ![]() Til sidens top |