 |
 |
Nr. 1: |
Fokus på voksenlæreren -
Om kvalificering af lærere inden for den almene voksenundervisning
(UVM 6-284) (Voksenuddannelser) |
Nr. 2: |
Multikulturel vejledning
(UVM 7-348) (Erhvervsfaglige uddannelser) |
Nr. 3: |
Jeg kan noget, ved noget
og jeg er noget - erfaringer med kompetenceudvikling på erhvervsskoler
(UVM 7-349) (Erhvervsfaglige uddannelser) |
Nr. 4: |
Læringens sociale aspekter
- nye betingelser for elevernes fællesskaber (UVM 7-350) (Erhvervsfaglige
uddannelser) |
Nr. 5: |
Elevplan - et pædagogisk
webværktøj til erhvervsuddannelserne (UVM 7-351) (Erhvervsfaglige
uddannelser) |
Nr. 6: |
Hvordan staver studenterne?
- en undersøgelse af stavefejl i studentereksamensstilene 1998 (UVM
6-286) (Almengymnasiale uddannelser) |
Nr. 7: |
Skriv og lær - faglig skrivning
i erhvervsuddannelserne (UVM 7-352) (Erhvervsfaglige uddannelser) |
Nr. 8: |
Kombineret danskundervisning
og værkstedsundervisning for flygtninge og indvandrere - evaluering
af to forsøg (UVM) (Arbejdsmarkedsuddannelser) |
Nr. 9: |
Projektarbejde i naturfag
- i det almene gymnasium (UVM 6-285) (Almengymnasiale uddannelser) |
Nr. 10: |
God praksis i eud-grundforløb
(UVM 7-353) (Erhvervsfaglige uddannelser) |
Nr. 11: |
Åbne læringslandskaber og
sammenhængende uddannelsesforløb i AMU (UVM) (Arbejdsmarkedsuddannelser) |
Nr. 12: |
Fornyelse af de merkantile
erhvervsuddannelser (Internetpublikation) (Erhvervsfaglige uddannelser) |
Nr. 13: |
Skolesamarbejdernes erfaringer
fra eud-forsøgene (Internetpublikation) (Erhvervsfaglige uddannelser) |
Nr. 14: |
Vekseluddannelse i håndværksuddannelser.
Lærlinges oplæring, faglighed og identitet (UVM 7-355) (Erhvervsfaglige
uddannelser) |
Nr. 15: |
Vekseluddannelse i håndværksuddannelser.
Forskningsprojektets teori og metode (Internetpublikation) (Erhvervsfaglige
uddannelser) |
Nr. 16: |
Helhedsvurdering af eud-elever
i grundforløb (UVM 7-354) (Erhvervsfaglige uddannelser) |
Nr. 17: |
ABC for fjernundervisning
i AMU (UVM 0112) (Arbejdsmarkedsuddannelser) |
Nr. 18: |
Kompetencer og matematiklæring.
Ideer og inspiration til udvikling af matematikundervisning i Danmark
(UVM 6-287) (Uddannelsesområderne) |
Nr. 19: |
Integration af miljø og
arbejdsmiljø i arbejdsmarkedsuddannelserne (UVM) (Arbejdsmarkedsuddannelser) |
Nr. 20: |
Samarbejdet mellem elev
og skole - udsatte elever i erhvervsuddannelserne (UVM 7-356) (Erhvervsfaglige
uddannelser) |
Nr. 21: |
Skole-virksomhedssamspillet
som indsatsområde. Erfaringsopsamling, status og det gode eksempel
(UVM 7-357) (Erhvervsfaglige uddannelser) |
Nr. 22: |
Model for kvalitetsregnskab
på handelsskoleområdet. Brugervejledning (Internetpublikation) (Erhvervsfaglige
uddannelser) |
Nr. 23: |
Tillæg til … Vejledning
til at være “en kompetenceudviklende daghøjskole”. Den folkeoplysende
dimension (UVM) (Folkeoplysning og voksenuddannelse) |
Nr. 24: |
Eleven som didaktiker -
på vej mod en ny didaktik i erhvervsuddannelserne (UVM 7-358) (Erhvervsfaglige
uddannelser) |
 |
|
2003 |
|
 |
|
Nr. 1: |
Fremtidens danskfag - en
diskussion af danskfaglighed og et bud på dens fremtid (UVM 6-289)
(Uddannelsesområderne) |
Nr. 2: |
Oversigt over dansksystemet
- en kortlægning af danskfaget i alle uddannelsesniveauer (UVM 6-290)
(Uddannelsesområderne) |
Nr. 3: |
Rapport fra Udvalg om fornyelse
af vekseluddannelsesprincippet mv. for visse tekniske erhvervsuddannelser
(Internetpublikation) (Erhvervsfaglige uddannelser) |
Nr. 4: |
Skolens rummelighed - fra
idé til handling (UVM 5-429) (Grundskolen) |
Nr. 5: |
Fremtidens sprogfag - vinduer
mod en større verden. Fremmedsprog i Danmark - hvorfor og hvordan?
(UVM 6-291) (Uddannelsesområderne) |
Nr. 6: |
Læring på jobbet - strategier
og systematik, ideer og metoder (UVM 7-359) (Erhvervsfaglige uddannelser) |