Fælles Mål i skolens hverdag – hvordan?


Til forsidenOm Fælles MålInspirationsafsnit



Forord



Folkeskolens formål



Om Fælles Mål



Inspirationsafsnit



Indholdsoversigt



Printervenlig udgave (pdf)



Kolofon



Håndbogsserien


Kolofon



Titel: Fælles Mål i skolens hverdag – hvordan?
Undertitel: Inspirationsmateriale til kommuner og skoler om implementering af Fælles Mål i skolens hverdag.
Noter: Publikationen indgår i Undervisningsministeriets håndbogsserie som nr. 13 – 2006
Udgiver: Undervisningsministeriet, Afdelingen for grundskole og folkeoplysning
Institution: Undervisningsministeriet
Copyright: Undervisningsministeriet
Forfatter: Kim Foss Hansen
Artikelredaktion: Steen Harbild og Nina E. Nielsen, Undervisningsministeriet
Serieredaktion og produktion: Werner Hedegaard
Andre bidragydere: Schwander Kommunikation (Grafisk tilrettelægning og opsætning af webversion og printversion)
Ole Schwander (tegninger)
Emneord: Fælles Mål, centrale kundskabs- og færdighedsområder, trinmål, læseplaner, folkeskolens fag og obligatoriske emner
Resumé: Formålet med vejledningsmaterialet er med udgangspunkt i Fælles Mål for folkeskolens fag og obligatoriske emner at give inspiration til kommuner og skoler i en fælles udvikling af faglighed og evalueringskultur.
Sprog: Dansk
URL: pub.uvm.dk/2006/faellesmaal
Den elektroniske udgaves ISBN: 87-603-2604-2
Den trykte udgaves ISBN: Publikationen findes kun i elektronisk format
Den trykte udgaves ISSN: Publikationen findes kun i elektronisk format
Pris for den elektroniske udgave: 0 DKK
Version: 1.0
Versionsdato: 29.09.2006
Publikationsstandard nummer:
Formater: Html, css, gif, jpg og pdf
Inventarliste:

style.css
style_hvid.css

Websider:
folkeskolens_formaal.html
forord.html
haandbog.html
illustrationer
index.html
indledning.html
inspiration
kolofon.html
om_faelles_maal_01_et_fag.html
om_faelles_maal_02_42_fag.html
om_faelles_maal_03_udfordringer.html
om_faelles_maal_04_person_udvik.html
om_faelles_maal_05_brnhaveklassen.html
om_faelles_maal_06_forskellige_maal.html
om_faelles_maal_07_faelles_maal.html
om_faelles_maal_intro.html
oversigt.html
arbejdspapir.html
insp_elever_01_yngste.html
insp_elever_02_mellemste.html
insp_elever_03_aeldste.html
insp_elever_intro.html
insp_kommunen_01_kommunen.html
insp_kommunen_02_politiske.html
insp_kommunen_03_eks_fagudvalg.html
insp_kommunen_04_kom_initiativer.html
insp_kommunen_intro.html
insp_led_laer_paed_01_fagteam.html
insp_led_laer_paed_02_fagplan.html
insp_led_laer_paed_03_sociale.html
insp_led_laer_paed_04_arbformer.html
insp_led_laer_paed_05_kvalifik.html
insp_led_laer_paed_06_etiske.html
insp_led_laer_paed_07_aarsplan.html
insp_led_laer_paed_08_valg_indhold.html
insp_led_laer_paed_09_kalender.html
insp_led_laer_paed_10_aarsplan.html
insp_led_laer_paed_11_evaluering.html
insp_led_laer_paed_12_husk.html
insp_led_laer_paed_intro.html
insp_skolebest_01_skolebest.html
insp_skolebest_02_foraeldremoedet.html
insp_skolebest_03_skole_hjem.html
insp_skolebest_04_mulige_spoergsmaal.html
insp_skolebest_05_proev_viden.html
insp_skolebest_05_proev_viden_.html
insp_skolebest_intro.html
insp_skoleled_intro.html
insp_skoleled_skoleledelsen.html
insp_skoleled_skoleledelsen_eks.html

Illustrationer:
ballerup_skole2_420.gif
elever_mellem02.gif
elever_mellem05.gif
elever_mellem04.gif
insp_kom_indledning.gif
insp_kom_eksempler.gif
insp_elever_yngste_360.gif
insp_elever_yngste.gif
elever_yngste01b.gif
elever_yngste01.gif
elever_mellem_2.gif
folkeskolens_formaal.gif
fav.gif
insp_elever_aeldste.gif
insp_laerere_husk.gif
insp_laerere_evaluering_360.gif
elever_yngste03.gif
elever_yngste02.gif
insp_skolebest_skoleb.gif
insp_skolebest_foraeldr_2.gif
insp_skolebest_foraeldr.gif
insp_skolebes_indled_360.gif
insp_skolebes_indled_320.gif
insp_skolebes_indled.gif
insp_leder_skoleledelsen_36.gif
insp_leder_skoleledelsen_32.gif
insp_leder_skoleledelsen.gif
insp_leder_indledning.gif
insp_leder_eksempel_360.gif
insp_leder_eksempel_320.gif
insp_leder_eksempel.gif
elever_mellem03b.gif
elever_mellem03.gif
elever_11_skygge.jpg
elever_11_sk.jpg
skolebestyrelse_breve_420.gif
skolebestyrelse_breve_360.gif
skolebestyrelse_breve_320.gif
om_fm_udfordringe.gif
om_fm_indled.gif
om_fm_forskellige.gif
om_fm_faelles_maal.gif
om_fm_et_fag.gif
om_fm_elevernes.gif
om_fm_boernehavekl.gif
om_fm_42_emner.gif
om_faelles_maal_boernehave.gif
insp_laerere_evaluering_320.gif
insp_laerere_evaluering.gif
insp_laerere_etiske_36.gif
insp_laerere_etiske_320.gif
insp_laerere_etiske.gif
elever_mellem01.gif
elever_9.gif
elever_7.gif
elever_6b.gif
elever_6.gif
insp_skolebest_viden_32.gif
insp_skolebest_viden.gif
insp_skolebest_sporgsmaal_3.gif
insp_skolebest_sporgsmaal.gif
insp_skolebest_skolehjem_36.gif
insp_skolebest_skolehjem.gif
insp_skolebest_skoleb_360.gif
insp_skolebest_skoleb_320.gif
insp_laerere_team_320.gif
insp_laerere_team.gif
insp_laerere_sociale_360.gif
insp_laerere_sociale.gif
insp_laerere_kvalifik_360.gif
insp_laerere_kvalifik.gif
insp_laerere_indhold_360.gif
insp_laerere_indhold.gif
insp_laerere_husk_360.gif
insp_laerere_aktiv_360.gif
insp_laerere_aktiv.gif
insp_laerere_aarsplan_360.gif
insp_laerere_aarsplan.gif
insp_laerer_indledning_360.gif
insp_laerer_indledning_320.gif
insp_laerer_indledning.gif
insp_laerer_fagteam.gif
insp_laerer_eksempler_360.gif
insp_elever_mellem_360.gif
insp_elever_mellem.gif
insp_elever_indled.gif
insp_elever_aeldste_360.gif
elever_11-1.gif
elever_10.gif
elever_11.gif
insp_laerer_eksempler_320.gif
insp_laerer_eksempler.gif
insp_laerer_arbejdsform_360.gif
insp_laerer_arbejdsform.gif
insp_kom_politiske.gif
insp_kom_kommunen_360.gif
insp_kom_kommunen_320.gif
insp_kom_kommunen.gif
insp_kom_initiativer.gif
indledning.gif
forside_460.gif
forord.gif
elever_8b.gif
elever_8.gif

Publiceringsstandard nr.

Eventuelle henvendelser af indholdsmæssig karakter rettes til Publikationsenheden i Undervisningsministeriet, tlf. 3392 5223 eller e-mail: pub@uvm.dk