Forrige kapitel Til forsiden
Krone
Undervisningsministeriets logo

Litteratur







Fink-Jensen, Kirsten (DPU), Ulla Højmark Jensen (akf), Grethe Kragh-Müller (DPU) og Line Lerche Mørck (DPU). (2004) Skolepraksis – forhold, der fremmer og hæmmer læring. En undersøgelse af »De gode eksempler« på klasseniveau. AKF Forlaget. Udgivet i ”Social arv” serien. www.akf.dk og www.sfi.dk

Mehlbye, Jill (akf) og Charlotte Ringsmose (DPU) (2004). Elementer i god skolepraksis – »De gode eksempler« AKF Forlaget. Udgivet i ”Social arv” serien. www.akf.dk og www.sfi.dk

Munk, Martin D. (SFI), Beatrice Schindler Rangvid (akf) og Jens Storm (UNI-C) (2004) Identifikation og udvælgelse af »De gode eksempler« blandt de danske folkeskoler« AKF Forlaget. Udgivet i ”Social arv” serien. www.akf.dk og www.sfi.dk

 

groslash;n streg Denne side indgår i publikationen "Sammenfatning af undersøgelsen,”De gode eksempler”" som kapitel 12 af 12
© Undervisningsministeriet 2004

Forrige kapitel Til forsiden
Til sidens top