INDHOLD
Forord
1. Undersøgelsens baggrund og problemstilling
1.1 Baggrund
1.2 Formål
1.3 Finansiering og ressourcer
1.4 Opbygning
2. Metodebeskrivelse
2.1 Undersøgelsens terminologi
2.2 Den kvantitative elevundersøgelse
2.3 Den kvantitative virksomhedsundersøgelse
2.4 Signifikans
3. Konklusioner og anbefalinger
3.1 To elevtyper - de målbeviste og de tøvende
3.2 To virksomhedstyper - de dynamiske og de statiske
3.3 Styrker ved praktikopholdet
3.4 Svagheder ved praktikopholdet
3.5 Oplæringssituationen
3.6 Styrker ved skoleopholdet
3.7 Svagheder ved skoleopholdet
3.8 Tre kulturer - tre sæt forventninger
3.9 Vejledningsindsatsen
3.10 Anbefalinger
4. Resultatet af den kvantitative elevundersøgelse
4.1 Sammenfatning
4.2 Resultater
5. Resultatet af den kvantitative virksomhedsundersøgelse
5.1 Sammenfatning
5.2 Resultater
6. Portrætter - den kvalitative undersøgelse
6.1 Baggrund og formål
6.2 Elevportrætter
6.3 Mesterportrætter
7. Bilag
Bilag 1
Bilag 2
Forsiden | Næste kapitel
|