|
 |
Kolofon
Titel: Mesterlære - Rapport fra Udvalget om mesterlære
Udgiver:Undervisningsministeriet
Institution:Undervisningsministeriet
Copyright:Undervisningsministeriet
Anden bidragyder:Redaktion: Finn Togo, Produktion: Werner Hedegaard, Grafisk tilrettelæggelse, omslag, Repro og tryk: Malchow A/S, Ringsted, Fotos: Preben Stentoft Fotografi, Web: Schultz IT
Emneord: mesterlære, erhvervsuddannelser, social- og sundhedsuddannelser, Udvalget om mesterlære
Resumé: Publikationen præsenterer mesterlæreudvalgets anbefalinger
til regeringen med modeller for praktiske indgange til de
erhvervsrettede ungdomsuddannelser og forslag til
forskellige former for praktik i en virksomhed, inden en
uddannelsesaftale indgås.
Udvalget om mesterlære blev nedsat i forlængelse af
regeringsgrundlaget “Nye mål” fra februar 2005. Udvalget
har været sammensat af repræsentanter fra DA, LO,
Håndværksrådet, Kommunernes Landsforening,
Beskæftigelsesministeriet, Finansministeriet,
Ministeriet for Flygtninge, Indvandrere og Integration
samt Undervisningsministeriet.
Udvalget har især beskæftiget sig med erhvervsuddannelserne
og de grundlæggende social- og sundhedsuddannelser og
afleverede sin rapport til regeringen ved udgangen af maj,
2005.
Sprog: Dansk
URL:http://static.uvm.dk/publikationer/2005/mesterlaere
Den elektroniske udgaves ISBN: 87-603-2471-6
Pris for den elektroniske udgave: 0 DKK
Version: 1.0
Versionsdato: 2005-06-17
Publikationsstandard nummer: 1.0
Formater: html; gif; jpg; pdf; css;
Inventarliste:index.html, kap00.html, kap01.html, kap02.html, kap03.html, kap04.html, kap05.html, kap06.html, kolofon.html, hel.html, green.gif, graa.gif, pilh.gif, pilnede.gif, pilo.gif, pilv.gif, stdlogo.gif, tom.gif, get_adobe_reader.gif, s3.jpg, s7.jpg, s14.jpg, s17.jpg, s19.jpg, s31.jpg, s37.jpg, s39.gif, fors.jpg, mesterlaere.pdf, publikation.css
Den trykte udgaves ISBN: ISBN 87-603-2469-4
Publiceringsstandard nr. 2.0
Denne side indgår i publikationen "Mesterlære - Rapport fra Udvalget om mesterlære" som Kolofon © Undervisningsministeriet 2005
|
 |