|   Elevplan i praksis
 
 
 
 
 
 Uddannelsesstyrelsens temahæfteserieI denne serie udsender Uddannelsesstyrelsen publikationer om generelle eller mere specifikke aktuelle emner. Formålet er at skabe debat og inspirere til udvikling i uddannelserne. I 2003 og 2004 er følgende udkommet eller under udgivelse i serien: 2003: 
| Nr. | 1: | Fremtidens danskfag – en diskussion af danskfaglighed og et bud på dens fremtid (UVM 6-289) (Uddannelsesområderne) |  
| Nr. | 2: | Oversigt over dansksystemet – kortlægning af danskfaget i alle uddannelsesniveauer (UVM 6-290) (Uddannelsesområderne) |  
| Nr. | 3: | Rapport fra Udvalg om fornyelse af vekseluddannelsesprincippet mv. for visse tekniske erhvervsuddannelser (Internetpublikation) (Erhvervsfaglige uddannelser) |  
| Nr. | 4: | Skolens rummelighed – fra idé til handling (UVM 5-429) (Grundskolen) |  
| Nr. | 5: | Fremtidens sprogfag – vinduer mod en større verden. Fremmedsprog i Danmark – hvorfor og hvordan? (UVM 6-291) (Uddannelsesområderne) |  
| Nr. | 6: | Læring på jobbet – strategier og systematik, ideer og metoder (UVM 7-359) (Erhvervsfaglige uddannelser) |  
| Nr. | 7: | Fremtidens naturfaglige uddannelser. Naturfag for alle – vision og oplæg til strategi (UVM 6-292) (Uddannelsesområderne) |  
| Nr. | 8: | Inspiration til fremtidens naturfaglige uddannelser. En antologi (UVM 6-293)  (Uddannelsesområderne) |  
| Nr. | 9: | Forbundne kar og Åbne sind. Arbejdsmarkedsuddannelsernes bidrag til innovative virksomhedsudviklinger belyst ud fra erfaringer fra den nordjyske elektronikbranche (Internetpublikation) (Arbejdsmarkedsuddannelser) |  
| Nr. | 10: | Opdatering af evaluering af Unge-TAMU (Internetpublikation) (Arbejdsmarkedsuddannelser) |  
| Nr. | 11: | Inspiration til bedre integration i folkeskolen (UVM 5-428) (Grundskolen) |  2004: 
| Nr. | 1: | Forskellighed som ressource - undervisning i det flerkulturelle læringsrum – i de gymnasiale uddannelser og avu (Internetpublikation) (Gymnasiale uddannelser og avu) |  
| Nr. | 2: | Fremtidens uddannelser. Den ny faglighed og dens forudsætninger (UVM 6-294) (Uddannelsesområderne) |  
| Nr. | 3: | Bæredygtig udvikling – uddannelse (UVM 12-101) (Uddannelsesområderne) |  
| Nr. | 4: | Elevplan i praksis – erfaringer og perspektiver (UVM 7-362) (Erhvervsfaglige uddannelser) |  
| Nr. | 5: | OECD-rapport om grundskolen i Danmark – 2004 (UVM 5-453) (Grundskolen) |  Publikationerne kan købes hos Undervisningsministeriets forlag eller hos boghandlere. Visse publikationer er trykt i meget begrænset oplag og kan derfor kun rekvireres i ganske særlige tilfælde mod betaling af et ekspeditionsgebyr. På UVM's website - på adressen: http://www.uvm.dk/katindek.htm - findes en oversigt over hæfter i Uddannelsesstyrelsens publikationsserier udgivet i 1999, 2000, 2001, 2002 og 2003 Internetpublikationerne kan frit downloades fra www.uvm.dk – til eget brug.
    Denne side indgår i publikationen "Elevplan i praksis - erfaringer og perspektiver" som kapitel 9 af 9 © Undervisningsministeriet 2004
 |