|
|
Kolofon
Titel: Tilløb til omstilling
Forfattere: Gunnar Eggert Jørgensen, Poul-Erik Banff,
CUTA - Center for
Uddannelse, Teknologi og Arbejdsmarked
Andre bidragsydere: Werner Hedegaard, DEL, Allan Stochholm
Udgiver: 463 Undervisningsministeriet, Uddannelsesstyrelsen
Institution: 463 Undervisningsministeriet
Copyright: 463 Undervisningsministeriet
Serie: Uddannelsesstyrelsens temahæfteserie nr. 27 - 2000
Emneord: erhvervsskoler, informations- og
kommunikationsteknologi
Resumé: Hvor går organisationen skole hen, når den møder den
moderne informations- og kommunikations-teknologi (IT)?Det spørgsmål søger forfatterne
at give svar på i dette temahæfte. Hæftets centrale tema er
ledelsesopgaven i
forbindelse med (erhvervs)skolernes IT-relaterede omstilling. Denne omstilling er
aktualiseret i forbindelse med implementering af erhvervsuddannelsesreform 2000. Den
aktuelle status belyses samtidig med, at forfatterne søger at pejle nogle tendenser og
opstille mulige perspektiver. Har de mange IT-projekter resulteret i kvalitative
forandringer? Er der kvalitative bevægelser i gang, hvor fører de hen, og hvilke videre
spørgsmål rejser de? Hvordan kan bevægelserne beskrives og vurderes? Hæftet henvender
sig især til forskellige skoleaktører med ledelsesansvar og aktører, som er i dialog
med ledelsen om disse spørgsmål.
Sprog: Dansk
URL: http://www.uvm.dk/pub/2000/tilloeb
Den elektroniske udgaves ISBN: ISBN 87-603-1788-4
Den elektroniske udgaves ISSN: ISSN 1399-7386
Pris for den elektroniske udgave: 0 DKK
Pris for den trykte udgave: 125 DKK
Bestillingsnummer: UVM 7-319
Version: 1.0
Versionsdato: 21/9 2000
Publikationsstandard nummer: 1.0
Formater: html;gif;jpg;pdf
Inventarliste: hel.htm; 1.htm; forord.htm; indhold.htm; resume.htm;
2.htm; 3.htm; 4.htm; 5.htm; 6.htm; 7.htm; 8.htm; index.html; kolofon.htm; fodnoter.htm;
index.html; omslag.jpg; omslag2.jpg; bgndp5std2.gif; green.gif; graa.gif; pilh.gif;
pilnede.gif; pilo.gif; pilv.gif; stdlogo.gif; tom.gif; 1.gif; 2.gif; 3.gif; 4.gif; 5.gif;
6.gif; 7.gif; 8.gif
Den trykte udgaves ISBN: ISBN 87-603-1786-8
Den trykte udgaves ISSN: ISSN 1399-2279
Publiceringsstandard nr. 1.0
Denne side indgår i
publikationen "Tilløb til omstilling" som kolofon
© Undervisningsministeriet 2000 |
|