Forsiden  
[ Undervisningsministeriets logo ]

Kolofon





Titel: Selvevaluering - undervisning, evaluering og kvalitet i dialog
Forfattere: Susanne Gottlieb og Albert Christensen 
Udgiver: 463 Undervisningsministeriet, Uddannelsesstyrelsen
Institution: Undervisningsministeriet
Copyright: 463 Undervisningsministeriet
Serie: Publikation indgår i Uddannelsesstyrelsens temahæfte, og under temaet kvalitet i uddannelse og undervisning, evaluering af uddannelser og analyse af uddannelsesbehov
Emneord: selvevaluering, erhvervsskoler, kvalitetsarbejde
Resumé: Selvevaluering er en intern evaluering. Den omfatter den gensidige og åbne evaluering og dialog, som elever, lærere og ledelse gennemfører før, under og efter en undervisnings- eller læringssituation.
Selvevaluering gennemføres med henblik på justering og udvikling af elementer og virkemidler i undervisningen - for at øge udbyttet af undervisningen til fordel for alle parter.
I hæftet præsenteres flere forslag og metoder til selvevaluering.
På erhvervsskoler kan kontaktlærere anvende hæftets forslag i samarbejdet og samtalerne med eleverne om den personlige uddannelsesplan.
Hæftet kan også give inspiration til skolernes kvalitetskonsulenter og andre, der arbejder med lokalt kvalitetsarbejde.
Sprog: Dansk
URL: http://www.uvm.dk/pub/2000/selvevaluering
Den elektroniske udgaves ISBN: ISBN 87-603-1657-8
Den elektroniske udgaves ISSN: ISSN 1399-7386
Pris for den elektroniske udgave: 0 DKK
Pris for den trykte udgave: 110 kr. inkl. moms
Rabat:
Bestillingsnummer: UVM 7-304
Version: 1.0
Versionsdato: 22/2 2000
Publikationsstandard nummer: 1.0
Formater: html;gif;jpg
Inventarliste: hel.htm; 1.htm; 10.htm; 11.htm; 12.htm; 13.htm; 14.htm; 2.htm; 3.htm; 4.htm; 5.htm; 6.htm; 7.htm; 8.htm; 9.htm; index.html; Indhold.htm; kolofon.htm; index.html; forside.jpg; 1.jpg; 5.jpg; bgndp5std2.gif; green.gif; graa.gif; pilh.gif; pilnede.gif; pilo.gif; pilv.gif; stdlogo.gif; tom.gif; 2.gif; 3.gif; 4.gif; 6.gif; 7.gif; 8.gif; 9.gif
Den trykte udgaves ISBN: ISBN 87-603-1655-1
Den trykte udgaves ISSN: ISSN 1399-2279
Publiceringsstandard nr. 1.0

Denne side indgår i publikationen "publikationens titel" som kolofon
© Undervisningsministeriet 2000

 Forsiden  
Til sidens top