Bilag
|
Ja |
Nej |
20 |
80 |
Ville du foretrække, at man ved prøverne i stedet for karakterer nøjedes med at afgive en vurdering i form af bestået/ikke bestået?
Ja |
Nej |
20 |
80 |
Ville du foretrække, at man ved prøverne i stedet for karakterer nøjedes med at afgive en vurdering i form af bestået/ikke bestået?
Ja |
Nej |
14 |
86 |
Hvordan vil du vurdere prøvekravene i forhold til formålet med undervisningen
Alt for høje |
Lidt for høje |
Passende |
Lidt for lave |
Alt for lave | |
Den skriftlige prøve |
1 |
8 |
90 |
2 |
0 |
Den mundtlige prøve |
2 |
2 |
78 |
18 |
0 |
Hvordan vil du vurdere prøvekravene i forhold til formålet med undervisningen?
Alt for høje |
Lidt for høje |
Passende |
Lidt for lave |
Alt for lave | |
Retskrivningsprøven |
5 |
18 |
74 |
3 |
1 |
Projektopgaven |
14 |
40 |
43 |
3 |
0 |
Den ukendte tekst |
0 |
1 |
98 |
1 |
0 |
Hvordan vil du vurdere prøvekravene i forhold til formålet med undervisningen?
Alt for høje |
Lidt for høje |
Passende |
Lidt for lave |
Alt for lave | |
Den skriftlige prøve |
21 |
10 |
66 |
3 |
0 |
Den mundtlige prøve |
0 |
17 |
69 |
14 |
0 |
Opfylder forløbsbeskrivelsen efter din mening sin funktion over for nedenstående?
I særdeles høj grad |
I høj grad |
I nogen grad |
I ringe grad |
Slet ikke | |
Kursisten |
8 |
53 |
30 |
9 |
0 |
Læreren |
13 |
60 |
24 |
3 |
0 |
Censoren |
11 |
50 |
33 |
5 |
0 |
Forstanderen |
7 |
32 |
43 |
17 |
1 |
Ministeriet |
6 |
34 |
41 |
18 |
2 |
Opfylder forløbsbeskrivelsen efter din mening sin funktion over for nedenstående?
I særdeles høj grad |
I høj grad |
I nogen grad |
I ringe grad |
Slet ikke | |
Kursisten |
12 |
52 |
31 |
5 |
0 |
Læreren |
17 |
56 |
25 |
3 |
0 |
Censoren |
12 |
47 |
39 |
2 |
1 |
Forstanderen |
8 |
31 |
44 |
13 |
4 |
Ministeriet |
9 |
27 |
44 |
13 |
7 |
Opfylder forløbsbeskrivelsen efter din mening sin funktion over for nedenstående?
I særdeles høj grad |
I høj grad |
I nogen grad |
I ringe grad |
Slet ikke | |
Kursisten |
7 |
43 |
39 |
11 |
0 |
Læreren |
7 |
64 |
25 |
0 |
4 |
Censoren |
11 |
39 |
43 |
7 |
0 |
Forstanderen |
4 |
43 |
36 |
11 |
7 |
Ministeriet |
0 |
41 |
33 |
26 |
0 |
Opfylder prøveoplysningsskemaet efter din mening sin funktion over for nedenstående?
I særdeles høj grad |
I høj grad |
I nogen grad |
I ringe grad |
Slet ikke | |
Censoren |
7 |
59 |
28 |
5 |
2 |
Forstanderen |
7 |
41 |
38 |
13 |
2 |
Læreren |
11 |
58 |
24 |
5 |
2 |
Ministeriet |
7 |
46 |
32 |
11 |
4 |
Opfylder prøveoplysningsskemaet efter din mening sin funktion over for nedenstående?
I særdeles høj grad |
I høj grad |
I nogen grad |
I ringe grad |
Slet ikke | |
Censoren |
11 |
48 |
36 |
4 |
1 |
Forstanderen |
7 |
36 |
40 |
14 |
4 |
Læreren |
14 |
48 |
33 |
4 |
1 |
Ministeriet |
8 |
35 |
43 |
10 |
5 |
Opfylder prøveoplysningsskemaet efter din mening sin funktion over for nedenstående?
I særdeles høj grad |
I høj grad |
I nogen grad |
I ringe grad |
Slet ikke | |
Censoren |
4 |
48 |
41 |
7 |
0 |
Forstanderen |
4 |
33 |
41 |
19 |
4 |
Læreren |
12 |
42 |
42 |
0 |
4 |
Ministeriet |
4 |
33 |
44 |
19 |
0 |
Er eksaminationstiden på ca. 20 minutter pr. kursist:
For lang |
Passende |
For kort |
1 |
86 |
13 |
Er tidsrammen på 4 timer ved den skriftlige prøve:
For lang |
Passende |
For kort |
0 |
94 |
6 |
Er du tilstrækkeligt rustet til at udarbejde opgavesættene til den skriftlige prøve?
I meget høj grad |
I høj grad |
I nogen grad |
I ringe grad |
Slet ikke |
7 |
52 |
36 |
5 |
0 |
Hvem bør efter din mening være ansvarlig for kvalitet af opgavesættene?
Lærer |
Forstander |
Lærer/Forstander i fællesskab |
55 |
1 |
44 |
Hvordan vil du vurdere tidsrammen på 60 min. i alt ved retskrivningsprøven?
For megen tid |
Passende tid |
For lidt tid | |
Diktering |
1 |
92 |
5 |
Tid til kontrol |
0 |
74 |
26 |
Den ukendte tekst vælges af læreren. Vælger du en bestemt tekst til hver kursist (A) eller trækker kursisterne lod blandt forskellige tekster (B)?
A |
B |
31 |
69 |